Általános Szerződési Feltételek

1. Megrendelés módja, kezelése és visszaigazolása

Megrendeléseket interneten és telefonon fogadunk el a következő lehetőségek formájában:

  • honlapunk online megrendelő felületén,
  • e-mail-ben a trans.gcar@gmail.com címre küldött levélben
  • telefonon: a +36 30 411 4026 telefonszámon.

A megrendeléseket feldolgozás után visszaigazoljuk.

Online megrendelés esetén a feldolgozást követően a tényleges visszaigazolást e-mailben küldjük el.

A tervezett utazás előtti, 72 órán belüli megrendelés esetén kérjük, hogy az online rendelés mellett telefonon is vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeinken.

Megrendeléseket csak a szabad kapacitás erejéig áll módunkban teljesíteni, így fenntartjuk a jogot a megrendelések elutasítására.

2. Fizetés módja

A megrendelés visszaigazolását követően a viteldíj többféleképpen is fizethető:

  • előre történő banki átutalással, amelynek teljesítéséről külön visszaigazolást küldünk.
  • a gépkocsivezetőnél készpénzben az utazás megkezdésekor,

ÁFÁ-s számla igényét kérjük jelezze előre a vevő nevének és címének feltüntetésével. Az előre kiállított számlát e-mailben továbbítjuk, vagy igény esetén az utazás megkezdése előtt a gépkocsivezetőtől átvehető.

3. Időpont egyeztetés módja, kiállási időpont módosítása a szolgáltató részéről

Az előzetesen megadott indulási időpont az időközben beérkező megrendelések függvényében változhat. A szolgáltató jogosult az előre egyeztetett kiállási időpontot akár 2 órával is korábbira módosítani. A szolgáltató a pontos indulási időpontról és a felvételi helyről az indulást megelőző napon legkésőbb 18:00 óráig írásban ad tájékoztatást, vagy telefonon egyezteti az ügyféllel. Amennyiben az ügyfél a megadott telefonszámon nem érhető el, részére sms-t vagy e-mail-t küldünk a pontos indulási időpontról. A hibásan megadott telefonszám miatt adódó kellemetlenségekért felelősséget nem vállalunk. Az üzenet figyelmen kívül hagyásából eredő kellemetlenségekért a felelősség az ügyfelet terheli.

A repülőtérre érkező utasoknak az érkezést megelőző napon szintén írásos tájékoztatást küldünk e-mail-ben vagy előre jelzett igény esetén sms-ben. Lehetőség szerint a megadott járat érkezési idejéhez igazodunk. A rosszul megadott járatszám vagy érkezési időpont miatt előforduló kellemetlenségek miatt felelősséget nem vállalunk.

4. Megrendelés módosítása és lemondása az ügyfél részéről

A megrendelés az utazást megelőző 24 óráig díjmentesen módosítható vagy lemondható. Módosítást, vagy lemondást csak írásban fogadunk el.

Az utazást megelőző 24 órán belüli módosításért 2.000.- Ft/fő díjat számítunk fel.

5. Visszaút módosítása az ügyfél részéről

Visszaút esetén (repülőtérről a megadott címre, vagy megadott címről a repülőtérre) lehetőség van az utazás módosítására az ügyfél részéről akár térítésmentesen is az utazást megelőző 24 óráig. Ez esetben azonban előfordulhat, hogy az ügyfélnek a korábbi megrendeléséhez képest többet kell várakoznia. Amennyiben a felajánlott időpontot az Ügyfél nem fogadja el, úgy a Szolgáltató a megrendelést lemondottnak tekintheti. Lemondás esetén a 3. pontban ismertetett szabályok érvényesek.

6. Csomagok mennyisége, szokványostól eltérő poggyász szállítása, talált tárgyak kezelése

A csomagok mennyiségét kérjük minden esetben előre jelezni. Lehetőség van a szokványostól eltérő poggyász (háziállat, babakocsi, síléc, kerékpár stb.) szállítására max. 25 kg-ig, amennyiben igényét előre jelzi. Ennek díja mérettől függően 1.000 - 2.000,- Ft/db. Amennyiben ezen poggyászt előre nem jelzik, szolgáltató az elszállításukat megtagadhatja. Háziállat szállítására kizárólag privát transzfer szolgáltatásunk igénybevételénél tudunk lehetőséget biztosítani. A privát transzfer szolgáltatás viteldíjairól honlapunkon tájékozódhat.

A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, a talált tárgyakat 10 napig megőrizzük, ezt követően Pécs MJV önkormányzatának talált tárgyként átadjuk.

7. Viteldíjak vonatkozása, pécsitől eltérő kiállási címek díjszabása

A mindenkori árlistában a viteldíjak pécsi kiállási/érkezési címre értendőek. Pécsitől eltérő kiállási címről különdíj ellenében vehető igénybe szolgáltatásunk, amelynek mértékéről írásban és telefonon kérhet felvilágosítást.

Több személyes, vagy csoportos oda-vissza út megrendelése esetén a retúr kedvezmény csak akkor igényelhető, ha az első és a második út is egyszerre történik az összes megrendelő részéről. Eltérő, több időpontban való utazás esetén a kedvezmény nem vehető igénybe.

A viteldíjak változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja, a megrendelt utakra a változás nem érvényes!

8. Reptérre menet: menetidő, útvonal, indulás időpontja, várakozás

Évszaktól és időjárástól függően a menetidő Pécs és Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között kb. 3 – 3,5 óra, télen akár 4 óra is lehet. Az útvonal nem kötött, az aktuális megrendelések függvényében változik. Az utas címére történő kiállás időpontjának megadása ezek figyelembe vételével történik. Szolgáltatásunk gyűjtőjáratos rendszerű, így Baranya megyén kívül, Tolna megyére is kiterjed. Az utazások ütemezésénél természetesen mindent megteszünk, hogy megtaláljuk a leggyorsabb megoldásokat. Elsődleges útvonalunk az M6-os autópálya.
Ha az utas a kiállási időpontban nem jelenik meg az egyeztetett címen és telefonon nem elérhető, a menetidő tartásának és a többi utas érdekében a gépkocsi legfeljebb 10 percet várakozik. A helytelenül megadott kiállási cím, illetve telefonos elérhetőség miatt adódó kellemetlenségek miatt felelősséget nem vállalunk. A szolgáltatás ilyen esetben teljesítettnek tekintendő, és a viteldíj a szolgáltatót megilleti.

9. Repülőtérről a megadott címre: utas fogadása, indulás időpontja, várakozás

Az érkező utasok repülőjáratait a repülőterek weboldalain nyomon követjük, landolás után kérjük az utas vegye fel a kapcsolatot a gépkocsivezetővell az előzetesen kiküldött telefonszámon, illetve ennek meg nem történte esetén mi is megkíséreljük telefonon felhívni az utast. A telefonos egyeztetést követően általában felmegy a gépkocsi az érkezési vagy indulási oldalra az utasért vagy utasokért. Ha ez technikai vagy egyéb okok (parkoló lezárás, forgalom korlátozás, stb.) miatt nem lehetséges, akkor a reptéren a találkozási pontot egyeztetünk.

Egyedi szolgáltatás (privát transzfer) megrendelése esetén a megrendelt gépkocsi az utas érkezésekor a reptér közelében várakozik, majd kapcsolatfelvételt követően, a megbeszélt időre és helyre, minden esetben az érkezési szintre kiáll a gépkocsi az utasért. Amennyiben nem egyedi (privát transzfer) szolgáltatásunkat rendelte meg, az indulás időpontja a gyűjtőjáratunk utasainak érkezési időpontjától függ. Így előfordulhat, hogy az indulásra 2 órát is várakoznia kell. Amennyiben az utolsó utas járata késik és emiatt a várakozási idő meghaladja a 2 órát, ebben az esetben a szolgáltató nem vállal felelősséget. A várakozási idő az utas érkezésétől kezdve számítandó.

A viteldíj legfeljebb 2 óra várakozást foglal magában, ha a repülőgép késése miatt az utasra ennél többet kell várakozni, annak díja minden megkezdett órára 2.000.- Ft. Amennyiben gépkocsink nem tud 2 óránál többet várakozni, úgy a késő utast a soron következő, szabad kapacitású gépkocsinkkal tudjuk szállítani. Járatkésés miatti többletvárakozásért társaságunk felelősséget nem vállal, kártérítési igényt nem tudunk elfogadni.

10. Késés a szolgáltatótól független, kivédhetetlen események miatt

Előre nem látható, kivédhetetlen okokból történő (pl. baleset, forgalmi dugó, vagy különleges időjárási körülmények miatti útlezárás, váratlan műszaki meghibásodás stb.) késésért és abból fakadó károkért társaságunk a viteldíj mértékéig vállal felelősséget. A késés elkerülése érdekében természetesen alternatív útvonalakat határozunk meg.

11. A szolgáltató hibájából történő káresemény

Amennyiben a szolgáltató bizonyítható hibájából az utast kár éri, szolgáltatót a viteldíj erejéig terheli kártérítési felelősség. Reklamációt csak az utazást követő 24 órán belül fogadunk el. Az ennél később érkező reklamációt nem áll módunkban kivizsgálni.

12. Utazási feltételek elfogadása, szerződés

A megrendelés szolgáltatói szerződésnek minősül, amely a megrendelés visszaigazolásával lép érvénybe. A telefonon történő megrendelésekre is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az írásban és személyesen megtett rendelésekre. A megrendelő a szolgáltatás megrendelésekor nyilatkozik az utazási feltételek megismeréséről és elfogadásáról. Amennyiben más nevében, vagy több személy nevében rendeli meg a szolgáltatást, azok nevében is nyilatkozik. Az utazási feltételek nem ismerete nem mentesít azok hatálya alól.