Gyakran Ismételt Kérdések

1Reptéri transzfer rendelése esetén hol tudok beszállni a gépkocsiba?

Transzfer rendelés esetén az utast a csomagjaival együtt lakásától a repülőtérig és vissza szállítjuk a maximális kényelem jegyében.

2Ha a repülőtérre utazok, útközben megáll az autó rövid pihenés céljából?

Igény szerint egyszer megáll az autó, de külön kérésre további pihenő is beiktatható, ha az nem okoz túlzott késést.

3Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?

Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni.

4Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?

Igen, az utazásról minden esetben nyugtát, kérésre számlát állítunk ki, a számlaigényt elegendő a gépkocsivezetőnek jelezni beszálláskor.

5Az autóban fizetés esetén elfogadnak külföldi fizetőeszközt?

Igen, a Takarék Kereskedelmi Bank által közzétett napi vételi deviza árfolyam alapján. Valutában történő fizetés esetén, kérjük, a pontos összeget adja át a gépkocsivezetőnek, mert sofőrünk nem tud visszaadni.

Kérjük, hogy külföldi fizetőeszközzel való fizetési igényét az utazás megrendelésekor előre jelezze!

6Lehet-e az autóban bankkártyával fizetni?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség.

7Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?

Igen, minden utasra vonatkozólag a Generali Biztosító Zrt. Pajzs biztosítása nyújt extra biztosítási védelmet.

8Van-e lehetőség az utazás napján autót foglalni?

Igen, az ilyen jellegű kéréseket is, amennyiben az adott időpontban van szabad hellyel rendelkező autónk, igyekszünk rugalmasan kezelni.

9Ki lehet bérelni egész napra az autót?

Igen, előzetes egyeztetés és egyedi díjszabás alapján, de csak sofőrrel együtt.

10Az autók mindig azonos útvonalon közlekednek?

Autóink az elérhető autópályákon közlekednek, erről csak utasfelvétel ill. lakcímre érkezés esetén térnek le.

11Amennyiben tudomásom van arról, hogy a repülőgépem késéssel fog megérkezni, szükséges-e ezt jeleznem?

Igen minden esetben, hogy időben tudjunk intézkedni. Az utas általában hamarabb értesül a késésről külföldön, mint mi a Budapest Airport honlapjáról.

12A repülőgép késése esetén kaphatok értesítést, hogy várnak rám?

Igen, minden esetben telefonon vagy SMS-ben értesítjük, hogy mikor és milyen autó fogja várni.

13Amennyiben nem megoldható a várakozás, vagy a járatomat a légitársaság törölte, visszakapom a már befizetett összeget?

A légitársaság hibájából eredő késésért vagy járat törlésért nem tudunk felelősséget vállalni, de ilyen esetben a befizetett összeget visszatérítjük.